Generation Y: Τι χρειάζονται οι επιχειρήσεις ενόψει της Black Friday για προσέλκυση πελατείας

Οικονομια


Τη σημασία δημιουργίας από μέρους των επιχειρήσεων στρατηγικής και περιεχομένου που θα πηγαίνει πέραν των εκπτώσεων και των μειωμένων τιμών που αποτελεί το επίκεντρο του θεσμού της Black Friday επισημαίνει η Generation Y.

Όπως επισημαίνεται από το Τμήμα Ερευνών της ελληνικής πολυεθνικής που δραστηριοποιείται στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, με δραστηριότητα σε 24 χώρες και περισσότερα από 2.500 ενεργά πρότζεκτ σε όλο τον κόσμο, με αφορμή τις προσφορές που ξεκινούν ενόψει της Black Friday, η στρατηγική των επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι συμπαγής, σταθερή και σε συνέπεια με τις αξίες τους. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθούν ουσιαστικά και παράπλευρες λειτουργίες των επιχειρήσεων, όπως το Performance Marketing, οι οποίες με τη σειρά τους συμβάλλουν καθοριστικά στη μετατροπή του ενδιαφέροντος των καταναλωτών σε αγορές και σε έσοδα, ιδιαίτερα για επωνυμίες (Brands) οι οποίες δεν έχουν ταυτότητα (Brand Identity), αξίες, ιδέα (Concept) και – τελικά – σύνδεση με τον καταναλωτή του.

H φετινή περίοδος της Black Friday, σύμφωνα με το Tμήμα Eρευνών και Aναλύσεων της GY που συγκέντρωσε στοιχεία από πολλές και διαφορετικές πηγές, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς συνοδεύεται από μια σειρά νέων προκλήσεων που επηρεάζει το καταναλωτικό κοινό και συνδέεται μεταξύ άλλων και με τον υψηλό πληθωρισμό που έχει οδηγήσει τις τιμές σε υψηλά επίπεδα.



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr