Σ. Αναγνωστόπουλος στο Πρώτο για το “καλάθι του νοικοκυριού”: Οι διάσπαρτες προσφορές θα εστιαστούν σε ένα συγκεκριμένο καλάθι (audio)

Οικονομια


«Η προσπάθεια είναι αυτές οι προσφορές, οι οποίες ήταν διάσπαρτες στο καλάθι του καθενός από εμάς, ανεξαρτήτως εισοδήματος και ανεξαρτήτως προτιμήσεων, να εστιαστούν σε ένα πολύ συγκεκριμένο καλάθι που αφορά πολύ συγκεκριμένους είτε μεσαίου εισοδήματος καταναλωτές, προκειμένου να βοηθηθούν τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στα αγαθά που έχουν ανελαστική ζήτηση» στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Πρωινή Παρέα» με την Κατερίνα Σερέτη και τον Διονύση Χατζημιχάλη, ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Στην οικονομική ορολογία, εξήγησε ο κ. Αναγνωστόπουλος, η ανελαστική ζήτηση σημαίνει ουσιαστικά ότι όσο και να αυξηθεί ή να μειωθεί η τιμή ενός προϊόντος, η ζήτηση παραμένει ίδια, γιατί η ανάγκη η ανθρώπινη που πρέπει να καλυφθεί δεν έχει αλλάξει. Αυτό συμβαίνει και με τα βασικά αγαθά που υπάρχουν στο καλάθι αυτή τη στιγμή και έχουν προταθεί, όπως και με άλλα αγαθά στην κοινωνία μας, όπως τα φάρμακα.

«Η πρωτοβουλία αυτή αφορά στην προστασία των πιο ευάλωτων καταναλωτών, οι οποίοι στις δαπάνες που κάνουν δεν μπορούν να αποφύγουν την αγορά πολύ συγκεκριμένων, απαραίτητων για την αξιοπρεπή διαβίωση, προϊόντων. Εκεί λοιπόν καλούμαστε σαν κράτος να παρακολουθήσουμε, αλλά και οι επιχειρήσεις να κάνουν κάθε προσπάθεια προκειμένου να έχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή συγκράτηση τιμών σε αυτές τις κατηγορίες προϊόντων, σε αυτούς τους κωδικούς που κάθε επιχείρηση…



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr