Στην «κόλαση» του αεροδρομίου Σίπχολ – Παραιτήθηκε ο διευθυντής αφού λόγω καθυστερήσεων ο κόσμος έχανε τις πτήσεις του

Νεα


Την παραίτησή του ανακοίνωσε σήμερα (15/9) ο διευθυντής του αεροδρομίου Σίπχολ στην Ολλανδία, λόγω των συνεχιζόμενων προβλημάτων που αντιμετωπίζει με τις τεράστιες ουρές που δημιουργούνται λόγω της έλλειψης προσωπικού, κυρίως στον τομέα του ελέγχου των αποσκευών.

Το ertnews.gr εξασφάλισε φωτογραφικό υλικό με τεράστιες ουρές στην αναμονή, που περιμένουν ώστε να ελεγχθούν οι αποσκευές τους.

Αίθουσα αναμονής στο αεροδρόμιο Σίπχολ – Άνθρωποι περιμένουν αφού έχασαν την πτήση τους, λόγω καθυστέρησης στον έλεγχο των αποσκευών

Οι ουρές για τον έλεγχο των αποσκευών ξεκινούν στις 5 το πρωί και σταματούν στις 10 το βράδυ. Σύμφωνα με μαρτυρίες των εργαζομένων του αεροδρομίου, υπάρχει τεράστια καθυστέρηση στον τομέα των αποσκευών, με αποτέλεσμα επιβάτες να χάνουν ακόμη και την πτήση τους. Πολλοί είναι μάλιστα αυτοί που επιλέγουν να μείνουν εντός του αεροδρομίου, εάν καταφέρουν να αλλάξουν την ώρα της πτήσης τους, εφόσον το επιτρέπει η πολιτική της αεροπορικής εταιρείας με την οποία ταξιδεύουν.

Άτομο που έμεινε πολλές ώρες στο εν λόγω αεροδρόμιο εξαιτίας αυτών που προαναφέρθηκαν, εκφράζει την αγανάκτηση του κόσμου όταν τα 3 σημεία ελέγχουν έγιναν 2, ενώ οι ουρές του κόσμου ήταν ατελείωτες.

Ο διευθυντής του Σίπχολ, Ντικ Μπένσοπ ανέφερε στην ανακοίνωση της παραίτησής του ότι έκανε το καλύτερο που μπορούσε, αλλά δεν τα κατάφεραν. Σημείωσε επίσης ότι «Ο τρόπος με τον οποίο το Σίπχολ αντιμετωπίζει τα προβλήματα και οι…



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr