Π. Καλαποθαράκου, πρόεδρος ΕΚΠΟΙΖΩ: Λίγες οι καταγγελίες των καταναλωτών στον χώρο του τουρισμού

Οικονομια


Λίγες οι καταγγελίες των καταναλωτών στο χώρο του τουρισμού. Σύμφωνα με την πρόεδρο της Ένωσης Καταναλωτών, η Ποιότητα της ζωής, την κα Παναγιώτα Καλαποθαράκου αφορούν κυρίως καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων, χωρίς να λείπουν κι αναφορές σε καταστάσεις, όπως: τουριστικά καταλύματα, ή σε συμφωνητικά που υπεγράφησαν αλλά αυτό που συνάντησαν οι καταναλωτές δεν ήταν αυτό που ζήτησαν, συμφώνησαν και πλήρωσαν.

«Μήπως είναι λίγες γιατί δεν έχουμε ακόμη την νοοτροπία ως καταναλωτές να καταγγέλλουμε εγγράφως διεκδικώντας το δίκαιο μας;» Ρωτήσαμε σήμερα στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή “Καθημερινές Ιστορίες” (8-7-2022) την κ. πρόεδρο για να την ακούσουμε να απαντά ότι μπορεί να ισχύει κι αυτό. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε είναι λίγοι εκείνοι που είναι σωστά ενημερωμένοι και γνωρίζουν τα δικαιώματα του καταναλωτή. Επίσης, λίγοι και αυτοί που κάνουν την καταγγελία τους εγγράφως στην ΕΚΠΟΙΖΩ, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, σε άλλες Οργανώσεις για τον καταναλωτή. Παράλληλα, σημείωσε ότι σπάνια κάποιος θέλει να «χαλάσει» τις διακοπές του, για να ασχοληθεί με διαμαρτυρίες. Προέτρεψε δε πάντα να το κάνουν εγγράφως κι αναλυτικά.

Κάλεσε δε όσους και όσες είναι να κάνουν τις διακοπές τους να επιβεβαιώσουν και με ένα email ότι έχουν συμφωνήσει με τους ιδιοκτήτες των τουριστικών καταλυμάτων, πριν αναχωρήσουν για τον τόπο τουριστικού τους προορισμού. Όσον αφορά στην τύχη των καταγγελιών. Η κα Καλαποθαράκου ήταν…



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr