ΠΟΥ: Καταγγέλλει κραυγαλέα κενά στη ρύθμιση της διασυνοριακής εμπορίας αλκοόλ

Οικονομια


 

Ανταπόκριση Στρασβούργο Κώστας Δαβάνης

Μια νέα έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας υπογραμμίζει την αυξανόμενη χρήση εξελιγμένων τεχνικών διαδικτυακού μάρκετινγκ για το αλκοόλ και την ανάγκη για πιο αποτελεσματική ρύθμιση. Δείχνει ότι οι νέοι και οι βαρείς πότες μπαίνουν όλο και περισσότερο στο στόχαστρο της διαφήμισης αλκοόλ, συχνά εις βάρος της υγείας τους.

Σε όλο τον κόσμο, 3 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο ως αποτέλεσμα της επιβλαβούς χρήσης αλκοόλ – ένας κάθε 10 δευτερόλεπτα – που αντιπροσωπεύει περίπου το 5% όλων των θανάτων. Ένας δυσανάλογος αριθμός αυτών των θανάτων που σχετίζονται με το αλκοόλ συμβαίνει μεταξύ των νεότερων ατόμων, με το 13,5% όλων των θανάτων μεταξύ 20-39 ετών να σχετίζονται με το αλκοόλ.

«Το αλκοόλ κλέβει τη ζωή και τις δυνατότητές τους από τους νέους, τις οικογένειές τους και τις κοινωνίες τους», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. «Ωστόσο, παρά τους σαφείς κινδύνους για την υγεία, οι έλεγχοι στην εμπορία του αλκοόλ είναι πολύ πιο αδύναμοι από ό,τι για άλλα ψυχοδραστικά προϊόντα. Καλύτερη, καλά επιβεβλημένη και πιο συνεπής ρύθμιση του μάρκετινγκ αλκοόλ θα έσωζε και θα βελτίωνε ζωές νέων σε όλο τον κόσμο.»

Μια ψηφιακή επανάσταση στο μάρκετινγκ και την προώθηση

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές τα τελευταία χρόνια στο μάρκετινγκ αλκοόλ είναι η χρήση εξελιγμένου διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων σχετικά με τις…



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr