Ο ντελ Τόρο εξερευνά τον φασισμό και τις μαριονέτες στο σκοτεινό κινούμενο σχέδιο «Πινόκιο»

Νεα


Όταν ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο ξεκίνησε για πρώτη φορά να κάνει μια σκοτεινή πλευρά του κινούμενου σχεδίου εκδοχή του «Πινόκιο» πριν από 15 χρόνια, επέλεξε να τοποθετήσει την ιστορία του με τις μαριονέτες και τους αφέντες τους που τραβούν τα νήματα στη φασιστική Ιταλία της δεκαετίας του 1930.

Οι χαρακτήρες του ηλικιωμένου ξυλογλύπτη Τζεπέτο και της πληθωρικής ζωντανής μαριονέτας του Πινόκιο δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά σε ένα ιταλικό μυθιστόρημα του 1883 και αργότερα έγιναν δημοφιλείς από τον Ντίσνεϊ.

Αλλά στο «Γκιγιέρμο ντελ Τόρο Πινόκιο», που θα κυκλοφορήσει στο Netflix τον επόμενο μήνα, βρίσκονται να ζουν στον μεσοπολεμικό κόσμο του Μπενίτο Μουσολίνι, με στρατιωτικούς χαιρετισμούς, αυστηρή συμμόρφωση και βίαιο ρατσισμό.

«Ήθελα να τοποθετήσω την ταινία σε μια στιγμή κατά την οποία το να συμπεριφέρεσαι σαν μαριονέτα ήταν κάτι καλό», δήλωσε ο ντελ Τόρο στο AFP στο κόκκινο χαλί του AFI φεστιβάλ αυτό το Σαββατοκύριακο στο Χόλιγουντ.

Ήθελα ο Πινόκιο να είναι ανυπάκουος

«Ήθελα ο Πινόκιο, που ήταν η μόνη μαριονέτα, να μην συμπεριφέρεται σαν μαριονέτα. Σκέφτηκα ότι, θεματικά, αυτό ήταν τέλειο».

Ενώ το θέμα του φασισμού θα μπορούσε να φανεί επίκαιρο υπό το φως της πρόσφατης παγκόσμιας πολιτικής, ο ντελ Τόρο δήλωσε ότι η ταινία ήταν εξίσου επίκαιρη όταν συνέλαβε το έργο πριν από χρόνια.

Πράγματι,…



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr