Μπαρτσελόνα: Το Spotify έντυσε την πρόσοψη του Καμπ Νου

Αθλητικα


Το Καμπ Νου μετονομάστηκε σε “Spotify Camp Nou”, με την εταιρεία του μουσικού streaming να “ντύνει” την πρόσοψη του γηπέδου της Μπαρτσελόνα.

Τον περασμένο Μάρτιο η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη μεγάλη χορηγική συνεργασία της με τη Spotify, η οποία αφορά τόσο τις φανέλες, όσο και την ονομασία του γηπέδου της, που θα μετατραπεί σε “Spotify Camp Nou”.

Η εταιρία μουσικού streaming έντυσε την πρόσοψη του Καμπ Νου, όπως φαίνεται από το video που έδωσε στη δημοσιότητα η Μπαρτσελόνα.

Εκτός από τη μετονομασία του γηπέδου σε “Spotify Camp Nou”, ο σουηδικός κολοσσός θα εμφανίζεται στη φανέλα της ομάδας από τη νέα σεζόν και για τέσσερις σεζόν σε άντρες και γυναίκες ως βασικός χορηγός, στη θέση της Rakuten.

Επιπλέον, για τις επόμενες τρεις σεζόν θα είναι και η βασική χορηγός των προπονητικών εμφανίσεων της ομάδας.

Το Spotify έχει συμφωνήσει να δώσει 280.000.000 ευρώ για το σύνολο της χορηγικής συμφωνίας, χρήματα τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια για την οικονομική ενίσχυση του συλλόγου.



Διαβάστε τη συνέχεια: sport24.gr