Θ. Σκυλακάκης στο Πρώτο: Με το Fuel Pass δεν επιδοτούμε την αυξημένη κατανάλωση – Η μείωση του ΕΦΚ θα δώσει τέτοιο κίνητρο (audio)

Οικονομια


«Εμείς δεν επιδοτούμε την αυξημένη κατανάλωση στα καύσιμα, διότι το ποσό που δίνουμε είναι δεδομένο. Είναι 80 ευρώ για έναν δικαιούχο που έχει ψηφιακή κάρτα. Από τη στιγμή που είναι δεδομένο το ποσό, αν καταναλώνεις παραπάνω καύσιμα, τα πληρώνεις ακριβά. Ενώ εάν μειώσεις τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, τότε δίνεις κίνητρο για αυξημένη κατανάλωση ενός προϊόντος που είναι ακριβό και εισαγόμενο, μειώνει το ΑΕΠ και ρυπαίνει το περιβάλλον. Οπότε με τη μεθοδολογία του fuel pass, δεν έχουμε την ενθάρρυνση της αυξημένες κατανάλωσης. Είναι μια μέση λύση ανάμεσα στη γερμανική λογική και στους υπολοίπους».

Αυτό τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θόδωρος Σκυλακάκης, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Καθαροί λογαριασμοί» με τον Γιώργο Παπαγεωργίου και τον Δημήτρη Κοντογιάννη, ερωτηθείς για τη συζήτηση που έχει ανοίξει στη Γερμανία από ειδικούς που ζητούν να μην επιδοτούνται τα καύσιμα ώστε να μειωθεί η κατανάλωση, ενώ την ίδια ώρα σε άλλες χώρες έχουν μειωθεί οι έμμεσοι φόροι.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το εισοδηματικό όριο για το Fuel Pass των 45.000 ευρώ μαζί με τα παιδιά μιας οικογένειας, είναι «ένα υψηλό εισόδημα με την έννοια ότι η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, πάνω από 80%- 90%, δηλώνει χαμηλότερα εισοδήματα από αυτό το ποσό».

« Όλες οι βοήθειες δίνονταν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με όριο της τάξης των 10.000 – 12.000 ευρώ. Είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για βοήθεια με όριο τις 45.000 ευρώ, που έχει μέσα…



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr