Η ΟΤΟΕ για την ψηφιακή κάρτα εργασίας στις τράπεζες – Που εμφανίστηκαν ζητήματα

Οικονομια


Επιστολή προς τις Διοικήσεις των Τραπεζών απέστειλε η Ομοσπονδία Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδας – ΟΤΟΕ με αφορμή την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον κλάδο «εφιστώντας τους την προσοχή στην ανάγκη ορθής καταγραφής του ωραρίου εργασίας και των τυχόν υπερβάσεων αυτού, καθώς και στην ανάγκη διμερούς παρακολούθησης και αντιμετώπισης των παρατηρούμενων προβλημάτων», όπως αναφέρει.

Παράλληλα δηλώνει ότι σε συνεργασία με τους συλλόγους – μέλη της θα παρακολουθεί «από κοντά την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας και από την πλευρά του κάθε συνάδελφος οφείλει να αναφέρει στο Σύλλογό του κάθε τυχόν παράβαση ή διαστρέβλωση των νόμιμα προβλεπόμενων για την τήρηση του ωραρίου και την καταγραφή και αμοιβή του πραγματικού χρόνου εργασίας».

Το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:
«Σε υλοποίηση του ν. 4808/2021 και της 49758/2022 Υ.Α για την ψηφιακή κάρτα εργασίας, από την 1.7.2022 όλες οι Τράπεζες υποχρεούνται και ήδη ξεκίνησαν να εφαρμόζουν ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης του χρόνου εργασίας, συνδεδεμένο σε πραγματικό χρόνο με το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Ειδικά στις Τράπεζες η ψηφιακή κάρτα εργασίας οφείλει να αποτελέσει μέσο διασφάλισης του συμβατικού ωραρίου όλων των Τραπεζοϋπαλλήλων, με ορθή καταγραφή του πραγματικού χρόνου εργασίας και άμεση καταβολή της νόμιμα προβλεπόμενης αμοιβής σε οποιαδήποτε περίπτωση υπέρβασης του συμβατικού ωραρίου (υπερεργασία, υπερωρία κλπ).

Επειδή ήδη λαμβάνουμε αναφορές από…



Διαβάστε τη συνέχεια: ertnews.gr